|
|

קניה נכונה להראות בסטייל

פורסם לראשונה
יום שישי, 02 לספטמבר, 2016, 24:18
קטגוריות: ,
מאת: שרון ויסברג

כמה כללים כיצד לקנות נכון בגדי נשים כדי להראות בסטייל , להראות בסטייל זה לא רק לקנות מותגים , אלא לדעת איך להתאים אותם למידות הגוף ולפריטים אחרים , בכתבה זו רינה בר , סטיליסטית של נשים מצליחות  >תלמד אותכם כיצד לקנות נכון , ולהתאים בגדים בחנויות ובחנויות בגדים

קניה נכונה להראות בסטייל

איך לקנות נכון ובסטייל?
 
אנחנו אוהבות לקנות, נקודה. טוב, בעצם רובנו. אז איך הופכים את הקניה ליעילה?
 
לעיתים מדובר בקניה של פריט שאנו נזקקות לו ממש, אבל במקרים רבים מדובר במניעים אחרים לגמרי. אינני מתיימרת לנתח מניעים רגשיים שעומדים מאחורי דחף הקניות, אלא להציע לכוון אותך כך שמה שתקני יהיה לך שימושי ולא יכנס לארון הבגדים שלך ויוותר שם ללא שימוש.
 
כסטייליסטית, אתייחס לקניות של בגדים ואקססוריז.
 
אז יצאת למרכז הקניות הפיסי או לזה שקיים ברשת, שוטטת לך להנאתך תוך שאת בוחנת מה חדש, מכוונת אולי לקנות משהו ספציפי עבורך, עינך קלטה את הפריט המגניב הזה ותוך דקות ספורות הוא שלך. כדי שהקניה תהיה נכונה לך, אני מציעה שתתייחסי לנקודות הבאות:
 
1. התאמת הפריט למבנה גופך. לכל אחת יש את מבנה הגוף הייחודי לה. כדאי לדעת מהו מבנה הגוף וכיצד ניתן להחמיא לו בעזרת בגדים, אקססוריז וצבעים. פריט נכון ידגיש את מה שאת אוהבת בגופך, את האזורים שנכון להדגיש בו וזה נכון בכל מידה. פריט שמתאים למבנה גופך יכול גם לטשטש אזורים שאת אולי פחות אוהבת בו. ישאלו אותך אם רזית או שפשוט יחמיאו לך שאת נראית נהדר. בסופו של דבר פריט כזה יקפיץ את ההופעה שלך ויביא אותך לקטוף שפע של מחמאות.  
 
2. שילוב הפריט עם מה שכבר יושב אצלך בארון. קורה שאנחנו פוגשות ב'פריט חיינו'. כן, אותה חולצה או שרשרת שאנחנו מתאהבות בה ממבט ראשון. עצרי רגע, שאלי את עצמך האם פריט זה ישתלב עם מה שכבר יושב במלתחה שלך? האם תוכלי לייצר איתו לפחות 2 שילובים שונים? אם ענית לעצמך בחיוב, השלימי את הקניה אבל אם לא, ותרי. פריט כזה דינו להשאר עם תוית המחיר בארון הבגדים שלך זמן רב וחבל. 
ולמה לחשוב על 2 שילובים שונים? כי שילוב אחד ימאיס עליך את הפריט ומהר מאוד   תחדלי להשתמש בו. זה הופך את הקניה ללא יעילה. 
 
3. התאמת הפריט למידותיך. כן, עם כמה שזה נשמע מובן מאליו, קורה שאנחנו מתלהבות מפריט שלא קיים במידה המדוייקת לנו ואנחנו מתפשרות. ישנם פריטי לבוש שניתן לתקן ולהתאים למידותנו אבל זה לא תמיד המצב, במיוחד אם הפריט מעט קטן או לוחץ. אין טעם לקנות נעלים שלא במידה המדוייקת, הרי לא תנעלי אותן בסופו של דבר.
התאמת הפריט לסגנונך האישי. אני בטוחה שאת מכירה היטב את טעמך ואת סיגונך האישי. קני בהתאם. אם אינך סגורה לגבי פריט מסוים, פשוט ותרי עליו שכן סופו יהיה במדף של הבגדים שאת לא לובשת וחבל. אפשרי בהחלט ואפילו מומלץ לנסות לאמץ סיגנונות חדשים, עשי זאת בצעדים קטנים מאוד. נסי פריט אחד בודד ובחני עד כמה את באמת משתמשת בו.
 
4. מדדי את הפריט לפני הרכישה. אל תוותרי על שלב זה. כלל זה חל גם על רכישה וירטואלית. החנויות הוירטואליות מספקות מדריכי מידות שאפשר לסמוך עליהם. עשי בהם שימוש. אם את מתלבטת לגבי המידה שנכונה לך, בחרי בזו שמעט גדולה. תמיד תוכלי להתאים ולדייק את הבגד בעזרת תופרת טובה. פריט שהוא קטן מדי יהיה חסר ערך עבורך.
אז צאי לך למסע הקניות במרכז הקרוב או ברשת, אספי פריט שעונה על 5 העקרונות שציינתי ותהני ממנו לתקופה ממושכת.
 
הכותבת: רינה בר, סטייליסטית בעלת "רינה בר – מלבישה להצלחה". מאמינה שאין גיל לסטייל ושיש סטייל לכל גיל ומלבישה את לקוחותיה בהתאם לעיקרון זה.
ניתן לקרוא עוד מאמרים בבלוג שבאתר: http://www.rinabar.com
ובדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/Rinabarstyling/
 
 
 

 

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
שוק בצלאל , שוק הכרמל יומן סטליסטית , בואו נחווה את חוויות השוק מה ניתן לקנות ב100 ש"ח
לפני החתונה הכל נראה חשוב, אבל רק מי שהיה שם יודע בדיוק אילו זכרונות נשארים.רעיונות קניית שמלת כלה עד 1500 שח, זר פרחים ב30 שח, ואולי גם בחינם... שיהיה רק במזל
חשוב להתאים את סגנון המצעים לעיצוב הכולל של חדר השינה , יש מוטיב חוזר של הרומנטיקה ולורה אשלי  בחדר השינה , פרחים , מצעי סאטן כותנה ,צורות גאומטריות וגם רטרו . להלן טיפים לשילוב מצעים ושדרוג עיצוב חדר השינה , באמצעות צבע , מצעים וכריות נוי   
כאן נגדיר מהם אירועים  מיוחדים , לבוש מיוחד לאירוע, בניגוד ללבוש מזדמן והעסקי, קוד אופנת נשים לאירועים הוא בדרך כלל מאוד רשמי , והבדים מהם נתפרים הבגדים הם בדרך כלל משי, קטיפה, ותחרה
שמלת שושבינה - 6 טיפים מנצחים בבחירת השמלה לקטנטנות , השושבינות יפות, חמודות, ושובות כל לבֱ של כל אורח – השושבינות. כמו כל אישה קטנה או גדולה, השמלה שלה חייבת להיות שמלת שושבינה שתפורה לכל המידות גם שלך וגם שלה.  מחפשת שמלת שושבינה לילדה? הקליקי. ו
מחפשים בגד לארוע ? בגד לערב ? להלן טיפים ורעיונות שיחסכו סיבובי הקניה במציאת בגדי ערב איכותיים במחיר שפוי
מחפשת לעשות תסרוקת לערב או תסרוקת לכלה ? להלן מידע שנאסף ממיטב מעצבי תסרוקות לכלות וערב , קבלו את טרנדים לשנת 2018
ברצלונה כמו כל אירופה לא זולה אך מסתבר שיש בה אואטלטים ושוק פשפשים מעולה , אז לחובבי המציאות להלן רשימה
מבזקים מבצעים //
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >