|
|

כיצד לבחור שמלת ערב לחתונה?

פורסם לראשונה
יום שלישי, 03 למרץ, 2015, 20:05
קטגוריות: ,
מאת: שרון ויסברג

מחפשת שמלה לחתונה ?בין עם את אמא של חתן אחות של כלה או אורחת באירוע בחירת שמלת ערב אינה עוד שמלה היא מבטאת את הצורך והרצון שלך להיות מיוחדת,שונה , להלן טיפים במיוחד עבורך 

כיצד לבחור שמלת ערב לחתונה?

ביום האירוע את שואפת להראות במיטבך, להיות מיוחדת ושונה מכל שאר אורחות החתונה, וכמובן לגרוף מלא מחמאות מכולם.

ערכתי ראיון עם מעצבת האופנה- גלית יעקובי, מהסטודיו לשמלות ערב בדיזנגוף 187,

" elen & galit", וקיבצתי עבורך מספר טיפים שיעזרו לך בוודאי למצוא את שמלת הערב המושלמת עבורך. כמו כן, יעזרו לך להפוך את תהליך החיפוש אחר השמלה הנכונה לחוויה נעימה וכייפית, ולא למביכה ומתסכלת.
 

1. ערכי הכנה מקדימה
 

המלצה מחברה

סרקי בראשך את האירועים האחרונים שהתארחת בהם. האם שמת עין על חברה או בת משפחה שהייתה בעלת האירוע, והתלבשה טוב במיוחד לדעתך? צרי קשר עימה ושאלי אותה מהיכן השמלה, ואילו טיפים יש לה לתת לך מניסיונה בחיפוש השמלה? ניסיון של אחרים זו עזרה לא נורמלית שפשוט תברכי עליה.
 

גוגל

אם אין לך שום המלצה ששווה זהב, הכיני שיעורי בית לפני שתצאי לחנויות השונות המציעות לך שמלות ערב לחתונה.

חפשי בגוגל: "שמלות ערב לחתונה", " שמלות ערב בדיזנגוף תל אביב", שמלות לאירועים" " שמלות מידי/מקסי".... הקיצר, לא חסר מבחר באינטרנט.

מתוך כל מה שתמצאי באינטרנט, תוכלי לראות כבר כיוון שתואם את טעמך האישי.

והכי חשוב- את לא חייבת למצוא חנות או מעצב עם השמלה המושלמת, אלא למצוא את הסגנון המושלם... ובהרבה מקרים, מה שיש למעצב באתר האינטרנט הוא רק חלק קטן ממה שיציע לך בחנות עצמה למדידה.

רשמי לפניך את שמות החנויות שהכי אהבת, ולא יותר מ 4-5 חנויות. מעבר לזה פשוט סתם תתעייפי, תתבלבלי, ותחזרי הביתה מתוסכלת וללא שמלה ביד.

עם הקדמה כזו, אני כבר מבטיחה לך התחלה הרבה יותר פשוטה וקלה פיזית ונפשית, וכבר לא תרגישי אבודה.

 

2. אורך השמלה
 

כשאת מתחילה את תהליך חיפוש שמלת הערב, תהיי עם ראש פתוח בנושא אורך השמלה.

לא רשום בשום מקום שום חוק לגבי אורך שמלת אם/אחות  החתן/הכלה!

הדבר נתון לשיקול דעתך בלבד.

שמלת מקסי מרשימה יכולה להילבש אך ורק באירועים יוקרתיים כגון חתונות. אך זכרי שיש חשיבות רבה לעובדה שלמרות שמקסי הכי מרשים ויוקרתי, לא פחות חשוב שהשמלה תחמיא לך ותראי את ולא את בתחפושת. אם מדדת מספר שמלות מקסי בגזרות שונות ואת לא מרגישה בנוח, מרגישה תחושת כבדות, סימן שאולי בכלל שמלת מקסי זה לא בשבילך. בדקי שמלות מידי מחוייטות, או נשפכות , מה שתאהבי, ותראי בעצמך שיש סיכוי גדול שתופתעי.גם שמלת מידי יכולה לבוא בהחלט בחשבון. אם העיצוב שלה מספיק מושקע ומיוחד, היא נראת עליך טוב, ומוציאה אותך אמא של חתן/כלה יותר קלילה וצעירה. ביניינו מה רע לקבל מחמאות שאת מחתנת צעירה?

הפתרון להוסיף רושם לשמלה קצרה וקלילה הוא בתכשוט מעניין ובעל נוכחות, ונעליים מרשימות, זה הכל.
 

3. עיצוב השמלה
 

עיצוב שמלת הערב משמעותו כמובן יופייה וייחודה של השמלה, אך מעבר לכך- התאמה לגופך ולאישיותך.חשוב כשאת מודדת שמלה לקחת בחשבון את גילך, ומבנה גופך ולא לפנטז על משהו לא מציאותי עבורך.

 

עיצוב השמלה מורכב מגזרה טובה, סוג הבד או שילוב מספר בדים, וכמובן הצבע.

הכי חשוב זה למצוא קודם כל שמלה שהגזרה תחמיא למבנה גופך ולמידותיך.

שתוציא אותך הכי חתיכה שאפשר. שתשמור על פרופורציות טובות, או תתקן פרופורציות במידה וצריך. אם יש מה לטשטש או להדגיש... הגזרה היא זו שתעשה את העבודה.

לאחר שמצאת את הגזרה שלך, תתפני לחשוב על הבדים והצבעים המרכיבים אותה.

בחנויות מסויימות יהיה מלאי שמלות מוכנות ומה שתראי זה מה שיש. בחנויות אחרות תהיה לך את אפשרות הבחירה בבד שאת אוהבת במיוחד, בצבע שמתאים לך במיוחד... ויתפרו את השמלה מחדש במיוחד עבורך.

 

הצבע מאד קובע אם תראי זוהרת באירוע או נעלמת בין האורחים. כל שמלה והאופי שלה, כל אשה והצבע המתאים לה. לכן כשאת מודדת שמלה, תסתכלי בוודאי על הגוף שנראה טוב או לא בשמלה, אך אל תשכחי להסתכל על הפנים שלך, מה הצבע עושה להן.

מצד שני, יש שמלות שצבען החיוור הוא אופיין המיוחד והוא שנותן להן מראה קלאסי יוקרתי. צבע חיוור הוא צבע שתכלס לא מתאים לאף אחת, לכן גם לזה יש פתרונות. איפור דרמטי יותר, ואודם בצבע עז ואופנתי יפתור את הבעיה לחלוטין, כמו כן תכשיטים שיאירו לך את הפנים יעשו את העבודה. אז אם את מודדת שמלת ערב לא מאופרת, קחי גם את זה בחשבון, לא תראי כך בחתונה!

השילוב המנצח בין גזרה שטובה ומחמיאה לך לבין צבע שמוציא אותך הכי טוב, הוא השילוב המנצח.

 

4. זמן
 

את שואלת את עצמך מתי להתחיל לחפש שמלה?

התשובה היא מתי שאת רוצה, רק לא ברגע האחרון. (חודש או פחות מזה).

כל כך הרבה אופציות יפתחו בפניך כשתיגשי למשימה כחודשיים שלושה לפני החתונה.

החיפוש יהיה קודם כל הרבה יותר נינוח וכייפי, בלי הלחץ על הראש. ושנית, אם תמצאי באחת החנויות שמלה שממש אהבת אך אין להשיג אותה במידה ובצבע שמתאימים לך, לא תוכלי להזמין את השמלה אם לא יישאר מספיק זמן עד לאירוע.

הזמנת שמלה לפי מידה הוא תהליך שדורש יותר פגישות, ואת בטח לא רוצה לקבל את השמלה יום לפני החתונה. אז קחי בחשבון גם את העיניין הזה....

דבר נוסף הוא האבזור לשמלה. גם לו צריך להקדיש זמן, ואותו לא ניתן לקנות לפני מציאת השמלה. תחשבי גם על זה.
 

5. אבזור

 

לאחר שמצאת את השמלה, זה עדיין לא הזמן לנוח ולהירגע. יש עוד מרכיב חשוב בהופעה שלך והוא האבזור.
 

תכשיטים

תכשיטים מוצעים לך בלי סוף, בחנויות ובאינטרנט.בתקציב זול במיוחד או יקר במיוחד וכל מה שבינהם.

מה שחשוב הוא להתאים את האבזור לאופייך, לאופי השמלה ולצבעה. הכל ביחד צריך לתת תוצאה הרמונית ואחידה בסגנונה.

תכשיטים טרנדיים צעירים וצבעוניים מדי  לא יתאימו לשמלה קלאסית יוקרתית ולהיפך.

הרעיון הוא לשדרג את ההופעה ולא להיפך. אם את מתקשה בעניין, קחי לך חברה שאת מחזיקה ממנה בעלת חוש לאופנה, שתעזור לך במשימה.

טיפ חשוב הוא לא להעמיס יתר על המידה! אם יש לך מחשוף גדול בשמלה ותרצי לשם שרשרת גדולה ומרשימה, זה הזמן לעצור כאן ולא לקנות גם עגילים גדולים. זה עמוס ולא נכון. ולהיפך, אם יש לך צוואר ארוך ויפה לך עגיל ארוך וגדול, אל תתפתי לקנות בנוסף שרשרת עם נוכחות, מקסימום משהו מאד מאד עדין. אין שום צורך בשני תכשיטים שמתחרים זה בזה. מה שהולך נהדר עם עגיל גדול הוא צמיד גדול.

ואת השעון אל תשכחי להשאיר בבית. לא הולך יחד שמלת ערב ושעון יד!
 

נעליים

חפשי נעל יפיפיה לשמלה הנבחרת, ואל תשכחי את העובדה שאת צריכה לעמוד המון על הרגליים בערב החתונה, שלא נדבר על לרקוד איתן.

אז או שאת קונה נעל יפה שהיא גם נוחה, משימה הרבה יותר קשה, אך אפשרית. או שאת קונה נעל ויפה לתחילת הארוע, ונעל נוחה להמשכו. שתוכלי לרקוד ולשמוח ולא לשבת בוכיה בטענה שאת לא בנויה לעקבים כאלה. משחר הימים לימדו אותנו שבשביל יופי צריך לסבול, אבל לא עד כדי לא להנות מהחתונה.
 

6. חוות דעת נוספת

 

טיפ אחרון וחשוב גם הוא.

תקבעי יום שאת מקדישה לחיפוש השמלה וקחי יום חופש מהעבודה. מאד חשוב להגיע לחנות ערנית וצלולה, ולא אחרי יום עבודה מפרך, שבכלל לא תבחיני מה נראה טוב עליך ומה לא.

כדי שהסיבוב שלך יהיה אפקטיבי באמת, קחי איתך מישהי/ו שאת סומכת עליו/ה. יועץ/יועצת שיתנו לך חוות דעת נוספת, אך אמיתית וכנה. כי לצלם ולהראות בבית זה רעיון רע מאד. תמונות מהטלפון הנייד אינן מדד טוב להמלצות המשפחה, הן יכולות להרוס לך קנית שמלה הכי טובה שמדדת בגלל זווית לא נכונה של צילום, תאורה לא טובה, או כל שטות אחרת.

חבל, עד שמצאת שמלה טובה???

בהצלחה, והמון מזל טוב!

 

הטיפים בחסות אלן וגלית
 
שיר 6 פינת דיזנגוף 187 תל אביב 

טלפונים בסטודיו :

077-2150155

052-6987799

 

 

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
קולקציית מזרנים חדשה בשמרת הזורע!  מחיר סביר, חיים בריאים, ונוחות עילאית עם תמיכה מלאה לגוף, אלו הקריטריונים החשובים בהם התמקדנו בקולקציה החדשה של המזרנים מבית שמרת הזורע
הבת הגיעה למיצוות , המירוץ מתחיל , מחפשים אולם , קטרינג , וגם שימלה לבת , להראות הכי טוב שאפשר - היכן ניתן למצוא שמלה מעוצבת במחיר שפוי .
אם כבר אנו צריכים לנסוע לניו יורק כדי שנדע היכן יש אאוטלטים שווים במיוחד , אנו נופתע שגם אצלינו בארץ יש אואטלטים של מותגים שווים במיוחד..
שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה! יופיין הייחודי של שמלות הערב במידות הגדולות הפך לשם דבר בעולם האופנה, הסגנונות והגזרות שהולמים את הקימורים החושניים גדלים מיום ליום וכך גם האפשרויות שלך למצוא שמלת ערב במידה גדולה בגזרה המתאימה והמדויקת עבורך!
המירוץ אחר שמלת נשף סיום יב מושלמת , הסיפור מצד המעצבות הלן וגלית , אפשר לקנות שמלה מעוצבת ב2000 ש"ח ואפשר להראות מדהים גם ברבע מחיר אני אמר אני ולא קבל?
שמלות כלה זולות-במחיר שמתאים לתקציב שלך.ממוצע עלויות החתונה להגיע גם מעל 120000 שקלים, איך לקנות שמלה בתקציב מינימלי ולהראות נפלא בליל הכלולות , ריכזנו עבורך מספר מקומות היכן ניתן למצוא שמלות כלה המחיר שפוי , ומה הקשר בין בד השמלה לאופי הכלה - טיפים מהסטלייסטית מעיין בניאן
תטא הלינג - רפואה טבעית לטיפול בחרדה , מגרנה וגם סרטן , ממציאת השיטה, ויאנה שטיבל, כעל פורצת דרך שריפאה רבים מסביבה ממחלות גופניות ונפשיות ואף רפאה את עצמה ממחלת סרטן סופנית . בשיטה שהגיעה וצלחה את דרכה אף לרשת ה fox news האמריקאית , בכתבה זו תמצאו מידע וראיון עם ממציאת השיטה
30 סיבות להיות טבעוני או צמחוני - תחליטו בעצמכם , בשר זה בריא ? בתנך אכלו בשר , מצווה לאכול בשר , הטענות שעולות אצלנו ואצל אחרים חוזרות על עצמן. אולי אתם מכירים את מקצתן, חלקן או רובם? ריכזתי עבורכם 30 טענות, תירוצים, מחשבות או איך שתקראו לזה. אם יש חדשות מוזמנים לחדש ולהוסיף
מבזקים מבצעים //
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >